onsdag 31 augusti 2011

~Minns ni~

 PERFEKT                                             BÄST
ALLTID FIN                                         ALLTID MIN
TROVÄRDIG                                     ROLIG
ROMANTISK                                       KÄRLEKSFULL
INTELLIGENT
KRAM GO


Kommer ihåg detta som om det vore igår...minns t.o.m vad Patrik skrev på mina bokstäver...hihi!
Han kallade mig för Jessica de 4 S:en!
Blev lite nostalgisk för ett ögonblick och tänk, han killen i mitt ungdoms liv står fortfarande vid min sida.
Känslorna blir starkare & starkare för varje dag känns det som.
Han mer harmonisk & trygg,  Jag mer ödmjuk & lugn
17 år är en väldigt lång tid, speciellt i våran ålder!

: 12 år IDAG: 29
året var 1994 månaden 12 dagen 3
Känns helt magiskt och tänka på det faktiskt.

Man Hustru Pappa Mamma Dotter Son, en Familj med samma efternamn...
Precis som vi föreställt oss...2 barn, en av varje...men med andra namn än planerat ;)



Skratt, gråt, svek, kärlek, ilska, lycka turerna har varit många, men här står vi idag...Lyckligare än någonsin!


Recept: ömsesidig respekt, tillit & PASSION!


                                       





3 kommentarer:

  1. Kärleken är verkligen härlig!

    Ni är förresten väldigt fina tillsammans :)

    SvaraRadera
  2. Det ni har är ÄKTA KÄRLEK..♥

    Kraam

    SvaraRadera
  3. tusen tack jessica!=)

    Och det här inlägget får mej att smälta.
    det är ju helt fantastiskt att ni hållt ihop så länge,trots att ni var så unga när ni blev tillsammans.DET är väldigt unikt i dagens samhälle då var o varannan tycks gå skilda vägar.

    Det innebär ju verkligen att ni hittat rätt i livet!

    Tror att många par ger upp alldeles för lätt när det kan kännas motigt,och en del tror nog att gräset är grönare på andra sidan,men riktig kärlek är djupare än så!

    Har "bara" varit tillsammans med min CK i fyra och ett halvt år,men jag känner ändå att kärleken blir större och djupare för varje dag!Kan inte tänka mig att spendera livet med någon annan än honom!

    Kram!!!

    SvaraRadera