tisdag 30 augusti 2011

~iPhone~

Är ju en hel grym grejj, den har liksom blivit mitt lilla liv.
Jag behöver ingen filofax, ingen stegmätare, ingen iPod, ingen träningskalender etc eftersom det mesta faktiskt finns i just min iPhone.
I morse hade jag ingen aning om att jag hade planer, men senni, det talade iPhonen om, en VC tid för Lilla Englis var inbokad.
Så klaockan 10.20 befann vi oss på VC för ett återbesök...
Det gick bra som vanligt, men Engla var lite besviken att hon inte änns skulle få en liiiiten spruta.
Hon fullkomligt älskar sjukhus miljön vilket känns toppen.

Engla har pratat lite om att hon vill ta hål i öronen,
sist hon pratade om det och jag berättde hur det går till så fick jag svaret:

-Mamma, jag tror jag väntar lite med hål i öronen

Haha, men nu har det kommit på tal igen och nu verkar hon lite tuffare, men fortfarande lite osäker.
När jag frågar om hon verkligen törs säger hon:

-Jag har inte riktigt bestämt mej, vi får se när jag kommer dit.

Så nu väntar vi på att få en tid i Filipstad.
Här i Hällefors fanns det inte förrän senare i veckan + att Filipstad tar de båda hålen samtidigt, då minskar iaf risken att hon går hem med endast ett hål.
(sen var det billigare också fastän de använder samma saker)
Nu funderar vi framotillbaka på Titan el Plast, plast finns ju i fler färger och tilltalar säkert Fröken Bark mer om hon får bestämma, men tror jag har fått henne att inse att det faktiskt är väldigt fint med guld och en vit sten.
Jaja, det återstår att se.
Detta får hon ta i sin egen takt, tänker inte tvinga henne, om hon ångrar sig när vi väl är där så må det va hänt.
Då inväntar vi rätt läge.

Annars idag är jag grymt trött och omotiverad till det mesta.
Önskar mig en tidig kväll, men eftersom detta är just mitt eget ansvar så inser jag att även morgondagen kommer innebära trötta ögon.
Längtar till nästa vecka då träningen börjar...bara o välja vad som är intressant.
Har ju länge trott stenhårt på Zumban, men har hört att den är rätt mesig och att man knappt blir svettig.
Jag vill bli SVETTIG när jag går och tränar, why träna annars liksom?
Hur som helst, jag tänker testa i alla fall.


Även omotiverad att fortsätta detta inlägg....Tjarrå!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar