torsdag 16 juni 2011

~Underbart~

Vi har haft en underbart härlig e.m och kväll i Örling.
Bastu & älv bad kan ju bara bli succé, så himla sköööönt!

När jag satte mig i bilen och åkte hemåt kom det en såndär bixt från klar himmel ni vet,
började tänka på en viss person.
Barnen somnade gott i bilen så jag tog tillfället i akt och ringde henne =)
Åkte förbi hos henne och tjålade lite och vet ni?
FAN vad skönt det är med Vänner som finns där trots att det kan ha gått månader utan att man hörts av.
Den här personen finns rotad långt in i mitt Hjärta...

I fortsättningen tänker jag ta vara på VARJE sånhär blixt och INTE äsch jag ringer i morgon ist,
för det troliga är att man INTE ringer alls då.
Jag ska sluta vara så himla osäker och fundera på vad den andre tycker,
vill jag ringa så ska jag göra det och så får väl den andre tycka vad den vill om det...

Nu tror tydligen min son att det är dags för roliga timmen....=) sötnöten

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar