torsdag 9 juni 2011

~God Kväll~

Ja, ikväll är en GOD kväll...
Vi har haft en super mysig dag och kväll och sånt gör mig så himla glad & sprudlande.
Blev bjudna på våffellunch hos fam Hermansson/Wickström och det är ju alltid lika trevligt.
Så himla roligt och se hur våra små bebis flickor har vuxit och blivit såna underbara STORA flickor,
och båda har ju även blivit STORA systrar...Stolta som få är de båda två!
Våra små (läs STORA) bebisar är ju också himla ljuvliga att skåda.
Wera är som Wilma va och Emil är precis som Engla va...
Vilket betyder att Fia och jag har barn som är som Natt & Dag! =) Charmigt...
Men nu när Engla och Wilma blivit större så inser man hur lika de har blivit,
lika bestämda och envisa båda två...de ser även ut att växa i samma takt både viktmässigt o på längden.
Ja, hur underbart som helst i alla fall!!!
Ska bli kul och se hur Emil & Wera utvecklas...
Glad över att ha en sån fin Vän som Sofia också...som man kan prata med om saker som ingen annan kan förstå hur mycket de än försöker.

Imorgon är det Fredag och det är ju också en anledning att tycka att denna kväll är GOD,
sista kvällen på några dagar som jag går och lägger mig utan min karl.
Igår hade båda kidzen dispans och fick sussa bredvid mej,
oh my god va myyyysigt det var att höra deras snusningar...jag t.o.m tvungen och ligga vaken bara för och njuta av de ljuden.
ÄLSKADE ungar!

Just ja, fick ju även mina ROSA hörlurar till telefonen idag, TACK Fihja!!!

Finaste Englis! <3

GOA Unge!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar