fredag 10 juni 2011

~Eget ansvar~

Hur orkar man skylla på andra hela tiden?
Det finns något som heter EGET ansvar också...men det är väl lättare och beskylla andra.
Typiskt svenskt och alltid leta efter en syndabock ist för att bara säga:

-Fan vad klantigt, hur tänkte JAG nu?!

Ens egen lycka ansvarar man för själv...man har alltid valmöjligheter.
Ska jag lita på den eller ska jag ta tag i saken själv och se till att det blir som JAG vill?!


Jaha, idag är det sommarlovs start för Sessan...
Fixade håret på henne imorse och hon valde vilka kläder hon ville ha, hon va fiiin som en sommardag när jag lämnade henne på dagis,
och blomster buketten till fröknarna blev en hit.
I e.m när jag & Patrik (Emil oxå såklart) hämtar henne blir det glass på Neerings för och fira,
och ikväll blir det grill...yammi!!!

ÄLSKADE SOMMAR!

Idag damp det ner trevligheter i postlådan, som jag VÄNTAT!
Så nu när Prinsen sussar ska jag njuta av varje blad...väga för & nackdelar...

GLAD SOMMAR!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar