onsdag 15 juni 2011

~Fotografier~

Blev lite inspirerad av Reben idag,
tog tag i att beställa en "present" till Pappa Patrik från kidzen & en förstoring till hemmet, på våra små juveler såklart.

Sessan vill åka till Sthlm, men det vill inte Mamma...hm...får se om vi tar oss en tripp dit till veckan.
Sessan vill äta pizza, men inte heller det vill Mamma...hm...vad göra?!
Sessan vill bada, OCH det tycker Mamma är heeeelt okej!
1 av 3, det är väl godkänt va?

Det känns som jag säger NEJ till precis allt idag...men försöker kompensera med andra saker.
Hoppas hon inte är allt för sur på mig...

Idag vid lunch talade hon om för mig att:

-Du behöver bara köra mej till Sthlm och sen åka hem eftersom Pappa & Jag kommer ändå inte ha tid med dej, för vi ska ju jobba...

Jag svarade förundrande:

-Jaha, men när kommer du hem då?

Engla:

-Just ja, du måste ju fixa matlådor åt mej också, jag kommer hem på Fredag...

Goa unge...som hon har gråtit idag just pga att jag INTE kör henne till Sthlm JUST IDAG!
Har lovat att åka dit så fort hon städat rummet...
(ser inte ut att bli någon Sthlm tripp om jag säger så) Haha!
Får väl hjälpa henne  med uppgiften om hon någonsin ska komma till Sthlm =)

För en liten stund sen bokade jag en kryssning till Mej & Älskling...Sabaton Kryssning,
iofs inte förrän i December...
Bokade en såndär De luxe hytt med dubbelsäng och grejjer ;)
Sabaton är ju riktigt bra....tycker både jag & Patrik så det passade ju ypperligt...och detta inträffar en Torsdag vilket betyder att helgmyset INTE blir lidande =) T O P P E N ! ! !
Hoppas bara Mummi kan ta kidzen...

Nehe, nu ska jag försöka lösa middags problemet...wish me luck! (Englis vinner säkert denna duell)
Asch då får väl jag ta en sallad eller keso/skinka...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar