onsdag 15 juni 2011

~10.30~

Ja idag bestämde vi oss tydligen för och sova ända till 10.30, i alla fall jag & Prinsen.
Sessan gick upp lite före och lekte i sitt rum.
Nu har vi i alla fall fått i oss lite frulle och ska väl ta tag i dagen, men med vad?
Emil ska väl strax sussa igen misstänker jag...
Kanske får passa på och röjja i Sessans rum då, eller hålla henne sällskap när hon gör det i alla fall.
Hon är precis som jag,
HATAR att städa själv....jag städar hur bra som helst bara jag har sällskap!

Spännande det ska bli nästa Torsdag, då kommer det en mäklare och värderar vårat hus.
Kan ju vara bra och veta vad placet är värderat till innan man ska sälja.
Verkar i alla fall finnas en del intresserade där ute. SPÄNNANDE!


Nej en dusch får det bli innan jag får köldskador...Brrrr

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar