tisdag 21 juni 2011

~C.S~

Oooh ja, du lyckades idag...jag sitter här med glansiga ögon och ler stort!
Håller verkligen med Dej, alldeles för sällan säger människor vad de egentligen tycker.
Men jag tänker alltid göra,
iaf de positiva tankarna eftersom alla inte kan ta "negativa" saker på ett bra sätt.

Om man tycker att någon är fin, har något fint på sig, eller bara är allmänt trevlig & rar,
ska det vara så himla svårt och säga det till personen i fråga då?
Den personen ler nog hela dagen över att ha fått en sån spontan komplimang...
Det kan man väl unna en medmänniska ;)
Jag blir iaf jätte glad och tacksam när det händer...TACK till Er som förgyllt mina dagar med dessa spontana tankar och komplimanger! =)

1 kommentar:

  1. Du har gjort mig glad många gånger över sådana komplimanger, inte minst när pappa gick bort, det kommer jag alltid att bära med mig!

    SvaraRadera