måndag 21 mars 2011

~Kvällsmacka de luxe~

Igår kväll skulle min man och jag ta lite kvällsfika till Big Brother,
och han frågar vad jag är sugen på,

J: -Jag tar nyponsoppa & knäckemacka, tack

P: -Okej, vad vill du ha på mackan?

J: -Dej (säger jag & ler finurligt)

Han traskar iväg till köket (go som han är) och fixar till fikat.
När han kommer tillbaka till soffan håller jag på att DÖ av garv...Han är fasen helt bränd min karl!
Detta är hur han tolkar sig själv som pålägg...







Humor, det har han i alla fall gubben min =)
Och det ska jag säga er, att det behövs dessa dagar när man saknar honom så hjärtat värker.
Inatt var Englis alldeles förkrossad igen...
Tårarna sprutade och hon bara grät & grät samtidigt som hon skrek:

-PAPPA, jag kommer ju sakna dej förstår du väl...

Stackars lilla underbara unge, inte lätt för Patrik heller...usch!
Jag får ju iaf vara med barnen...Det betyder A L L T ! ! ! Skulle inte klara många dagar utan dem!


Till helgen blir det Sthlm för våran del, eftersom Patrik inte kommer i hamn förrän på Lördag morgon.
Så vi tänker spendera fredag kväll m. syster och hennes familj...Det kallar jag för fredagsmys på H Ö G nivå!
På Lördag morgon kör Syster oss till Patriks lägenhet och troligtvis spenderar vi Lördagen på Heron City...
Blir en kort helg för oss, men intensiv ;)
Englis kommer nog gilla detta lilla äventyr i alla fall.


Har även kollat upp Ladies Night 2011,
är riktigt sugen på att åka upp till Sthlm och gå på denna show.
Har invigt syster i mina planer än sålänge...men det är ju ett tag kvar...
Hittade även ett erbjudande med ICA kortet som gäller t.o.m 29 april, då kan man ju t.o.m lyxa till det med deluxe paketet...

Vore det något Maria? ;) Pöss

4 kommentarer:

  1. Självklart gumman!!!!!!! Vore ju skitskoj med tanke på att vi pratat om det ett tag :) jag är PÅ!!!!! Pöss

    SvaraRadera
  2. Vet hur det är. Saknaden.
    Det var ett helvete att vara utan Erik när han låg borta =/
    Förstår att det är jobbigare när Engla saknar han så också!

    Men du är stark!!

    SvaraRadera
  3. Haha, jag tror jag dööööör!!!
    Hur fasen kom han på det där=)))

    Ladies night, det bör man unna sig med sina vänner!!

    SvaraRadera
  4. Hahaha fan va klockren! =)
    Han e finurlig han...
    Kraam

    SvaraRadera