onsdag 23 mars 2011

~Emil~

Från 3910g - 4410g på 7 dagar...Underbara unge <3


Ladies Night i Sthlm B O K A T ! Shit vad kul! Vi lyxade till med Deluxe biljetterna =)
Så himla kul att syrran ville följa med, nu hoppas jag på att även Lisa ska haka på, för attans vilken donna.
Sjukt rolig tjej...som vet hur man partar!!!

Men innan det är oktober och dags för Ladies Night,
har vi ju både vår & sommar att se fram emot...sommaren hoppas vi såklart att den bjuder på massa SOL!
(och även våren)

För tillfället försöker Jag/Vi njuta av varje dag så mycket som möjligt trots att det är tufft att Patrik är borta.
Men jag försöker att se det positiva i det hela och det går bättre & bättre för var dag,
men dessa down dagar kommer givetvis komma tillbaka då & då.
Men saknad är bra för äktenskapet har jag hört?! ;)
Sen njuter jag faktiskt av pirret som innfinner sig i magen när jag hör bilen på garage uppfarten när han kommer hem.


Finast i Världen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar