söndag 27 mars 2011

~Borta bra men hemma Bäst?~

Efter ett jobbigt tårfyllt "Hej Då" i Segeltorp sitter jag nu här i Hammarn och undrar om "Hemma" alltid är bäst egentligen,
jag kommer snabbt fram till att så är inte fallet.
BÄST är där min familj är komplett även om det är på andra sidan jordklotet.
Idag var det riktigt jobbigt faktiskt,
mest för mig och Patrik...
Englis fixade det utan gråt idag =) och det känns ALLTID skönt och slippa se sina barn gråta.
Patrik & Jag fixade det mindre bra.
Jag bet ihop vääääldigt länge,
men när Patrik kramade och pussade mig samtidigt som han viskade en mening i mitt öra,
då brast det...

Men men, imorgon är det måndag vilket betyder att det snart kommer en ny helg och den helgen får vi spendera tillsammans i 3 dagar ist för 1½.
Det känns ju såklart U N D E R B A R T ! ! !

Patrik hade med sig lite presenter från sin lilla båttur,
Englis fick äntligen en Hello Kitty väggklocka och så fick hon ett STORT rör med favvo godiset Smarties,
och en liten Hello Kitty nalle som spelar.
Lille Emil fick en Mumin nalle och Mamman i familjen fick smycken från favorit märket Pilgrim och en bukett röda rosor.
Jag verkligen ÄLSKAR Pilgrim och SNÖ´s smycken...

Nu känns mina ögonlock väldigt tunga...

NATT NATTI!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar