måndag 7 mars 2011

~ -13kg ~

WHAT?
Det är ju för tusan 1 kg om dagen sen Prinsen kom till Världen, mer till och med!
Men självklart klagar jag I N T E ! ! !
Jag vet att detta tempo kommer vända den dagen jag slutar amma, men då jävlar ska jag ha kommit igång med regelbunden träning och motion så då kanske inte så jätte många kilon kommer tillbaka.
Än sålänge har jag hållit mig borta från alla typer av snaskigheter.
(godis, läsk, snacks etc)
Mackor unnar jag mig fortfarande...
Kosten vill jag inte krångla med när jag ammar...det får jag ta sen.

Idag har hela familjen Bark ätit lunch på Kringlan,
gissa om Sessan blev glad över denna överraskning vid dagishämtningen?!
Englis och jag tog en varsin sallad, hon ville ha räksallad & jag tog ost/skinksallad =)
Det smakade mycket gott.

Efter det besökte vi Grythyttans Blommor som har premiär öppet idag!!!
LYCKA TILL Malin,
butiken blev verkligen jätte fin efter all piff du ådstakommit!



Nu ska jag fixa lite med tvätten medan Lille Emil sussar...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar