tisdag 11 januari 2011

~Trötter~

Håret fixat, frisörtid bokad och hur skönt känns inte det?

Nu är det dags för sängen för min del, tänkte läsa lite bok, men det slutar väl som vanligt att jag fortfarande läser när klockan är 01.00 inatt.
Jag är en riktig bokmal,
när jag väl börjar så kan jag inte sluta.
För tillfället plöjjer jag Anna Janssons böcker...

Jag har sån bebislängtan idag,
även Patrik börjar bli otålig och längtar...Han ringde förut ikväll och sa att nu längtar jag sjukt mycket efter att få bli Pappa igen...
Men men, väntan är ju inte för evigt, det vet vi ju.

Jag undrar mest när man ska börja köpa hem sakerna som behövs första tiden, packa BB väskan till mej & bebis, fatta att man ska föda barn & bli mamma igen, ta reda på numret till förlossningen, smälta att det endast är några veckor kvar etc.
Jaja, tog iaf reda på när man får åka till KGA och inte...fulla 36 veckor blev svaret.
Och innan det är jag helt säker på att Bebis inte vill ut,
eller det kan man väl inte vara,
men min känsla säger det i alla fall.
Hoppas verkligen att värdena o allt kommer fortsätta se bra ut så jag slipper ÖREBRO förlossning.
Sist fick jag högt blodtryck mot slutet,
men som tur var hade jag aldrig någon äggvita i urinen...
Tätare kontroller o besök för undersökning i KGA var det enda jag behövde stå ut med.


Natti Natti på Er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar