onsdag 12 januari 2011

~Äntligen...~

...Har min Onepiece anlänt till ICA Supermarket!


Igår kväll blev det nästan precis som jag trodde,
låg och läste alldeles för länge.
När jag väl bestämde mig för att låta John Blund ta över så fick jag såna sjuka sammandragningar/förvärkar så det nästan kom tårar.
Kunde inte vända mig om änns.
Räkan verkade väldigt bestämd i magen också,
fick minsann inte ligga hur som helst.
Fel val av ställning resulterade i ännu värre aktivitet i magen och då menar jag inte buffar o kickar utan riktigt låååångsamma med HÅRDA rörelser.
Trodde ett tag att den skulle komma ut genom skinnet.

Tänkte att den värsta smärtan berodde på något full blåsa,
men icke...
gjorde ett försök och ut kom hela 2-3 droppar!


Men nu är det bara att le och kicka igång dagen & se vad som bjuds!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar