lördag 15 januari 2011

~Säfsen~

Idag har Sessan gjort din debut i Slalombacken...Sötaste ungen ever!
Det började toppen, redan i hyrshoppen var lyckan total, Slalomskidorna var L I L A !

Till en början gick det allt lite knaggligt,
men efter att vi testat olika varianter och hittat det som verkade passa Prinsessan bäst så gick det faktiskt väldigt bra,
VI är stolta över hennes insats.

Skönaste kommentaren från Engla idag:

-Ramlar man, då reser man sig och provar igen...

Hur blev hon så klok våran dotter?
Men hon har ju verkligen rätt...Precis så går det till att lära sig saker!

Hon tyckte iaf att det va roligt och det är huvudsaken...Nu sussar hon gott...=)


Jag & Mannen har gosat ner oss i soffan...
Och jag har krängt på mej "det rosa/rutiga fodralet" i ren protest, nu när jag äntligen fått den så vill jag ha den på mig, så jag kör med öppet spjäll, och trots detta är den gudomlig!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar