fredag 14 januari 2011

~Fredagen Äntligen Här~

Denna vecka har varit en pest vecka enligt min mening,
hoppas på att nästa blir bättre.

I e.m kommer Patrik hem och ikväll vankas pizza & tokmys =)
Morgondagen kan bli spännande ;) iiiiii vore väldigt kul i alla fall. Skulle garanterat få mej på bättre humör.

Helt plötsligt fick jag lite energi, kanske skulle ta och röjja lite innan Mannen anländer.
Jag ska iaf sätt sidenband på gipsmagarna så de förhoppningsvis kommer upp i helgen =)
Tänkte även dekorera dem lite,
men har inte bestämt mej riktigt ännu hur, det kanske räcker med ett sidenband...Vill inte ha fööör mycket plötter.


Nu när man varit såhär deppig & trött så undrar man hur fasen ska jag kunna vara en bra Mamma till 2 barn?
Jag hoppas att detta är pga graviditeten och att hormnerna efter förlossningen skänker en jävla massa ny energi...
Minns att jag fick massa ny energi när jag ammade...eller iaf så var jag inte såhääääär trött.
De 2 första veckorna hamnade jag i den berömda Mamma bluesen,
haha, grät varje kväll kl: 19.30 utan att veta varför.
Engla var ju en underbart snäll bebis, åt och sov...
Hon var vaken max 30 min i stöten sen sov hon min 4 timmar (nattetid längre)
Så det var ju inte pga av trötthet eller att det var jobbigt på något sätt...
och ammningen funkade från dag 1 och strulade aldrig,
så inte var det pga av det heller?


Vad beror Mamma Blues på, någon som vet?



Ha en bra helg allesammans!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar