måndag 24 januari 2011

~Ny vecka Nya upptåg~

Måndag: Larminstallation

Tisdag: Frisör besök & Fika med Fiisen

Onsdag: Motherhood behandling på Loka Brunn

Torsdag: Englis ledig från dagis & kvällsgympa

Japp, sen var det Fredag igen...Hualigen...men ganska skönt o ha saker att göra, då går tiden liiiite snabbare i alla fall och snart har jag passerat v. 36 vilket innebär att förlossning i KGA är beviljad (om det inte dyker upp några komplikationer)

Idag när jag kört Engla till dagis ringde Patrik och fråga varför jag inte ringt (brukar göra det i bilen på G till dagis) han trodde såklart att VI försovit oss...
Men i alla fall...
Jag sa att jag glömt fylla på kortet till mobilen i helgen och har bara de fria sms:en kvar.
Det tyckte INTE min man var en okej sak att glömma bort,

-Det är ju inte så bra om du bara kan sms:a när det drar igång...Hade du bara sagt något igår så hade jag ju tankat kortet åt dej...

Jag svarade:

-Det e lugnt, den här veckan ska jag ändå inte föda barn så jag hinner fixa det.

Haha...Han börjar nog bli mer pirrig än jag inför detta.


Jaha, nu borde larmkillen komma när som helst, ska bli grymt skönt med larm...Verkar ju vara en hel del inbrott bortikring nu igen.
Skönt med sånt där larmskydd så man kan larma omkring sig när man går och lägger sig för natten också.
Så ingen kan smyga in när man ligger och sover, för det verkar det ju finnas tjuvar som gör. HUA!

Ciss & Carina
Magen växer fortfarande ;) Hur det nu är möjligt, men nu har den sjunkit ganska mycket så det kommer kanske inte vara lika märkbart att den vuxit...
Men synen i spegeln chockar även mig...Det ser helt sjukt ut...(kanske mest pga att jag är så kort)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar