söndag 23 januari 2011

~Bokat & Klart~

Jaha, i år firas Midsommarafton i Dalarna då, närmare bestämt i Rättvik på Siljansbadet.
Spontanitet är sååå kul!!!
Inte tänka, bara tuta & köra liksom.

Låter lite långsökt just nu kanske, men det är faktiskt INTE så jätte länge kvar till Midsommarafton trots allt, eller hur?

Får bli våran lilla semester i sommar + någon liten helgutflykt kanske eftersom vi tänker köra ALL IN på Thailand nästa vinter,
men lite semester måste man ju även ha när det är Svensk Sommar....

MARIA: Jag tycker att du ska bjuda läsarna på de fina bilderna...Onepiece!!!
Mejla gärna mej någon av dem...Vill gärna dela med mej till Mina läsare ;)


v. 35 (34+4)



5 kommentarer:

  1. Haha ja jag ska komma ihåg det nästa gång jag bloggar! Ikväll finns ingen ork... Ska fixa så du får dem också ;) ska bli så himla skoj att fira midsommar på en camping med er <3

    SvaraRadera
  2. hihi, du ser verkligen sprickfärdig ut! kan den blir större nu? =)

    SvaraRadera
  3. Helt sjukt vikken underbar mage du har...men ja håller me Ciss..kan den verkligen bli större? Hihi
    O Maria nu blir ja ju grymt nyfiken..Ge oss bilderna!!! =)
    Kraam

    SvaraRadera
  4. Guuud vilken fin mage!!! Jag saknar verkligen den där bebismagen! Det är sååå himla mysigt!!!!

    SvaraRadera
  5. Tycker du har en helmyyyyysig mage jag med =)
    Underbart med gravidmage ;)

    SvaraRadera