tisdag 25 januari 2011

~Hur känns det?~

...Att vara brunett?
Hm, jo som alltid, jävligt ovant...men om några dagar när slingorna kommit fram mer o färgen mattats av lite så kommer jag troligtvis vara super nöjd. =)
Hon är duktig den där Frizzan Frida.
Detta var ett MÅSTE för mitt hår...blondera håret var 3:e vecka är fasen inte bra alltså...och inte är det snyggt heller när man inte stylat det.
Ser bara slitet, trulsigt o jävligt trist ut.
Men jag är blond i själen, så snart har jag ljust hår igen...men kanske inte KRITVITT!?

Den här färgen är iaf relativt underhållningsfri ett tag framöver...kommer endast behöva klippa topparna och det kan ju lätt ordnas på hemmaplan.
Vilket passar ypperligt för en nybliven tvåbarnsmamma =)


Nog om håret,
efter Frizzan tog mamma & jag en varsin sallad på Kringlan, som smakade ljuvligt.
Sen for jag hem för en dejt med Mollie & Maria...
Tjitter Tjatter om det mesta som måste ut ibland, vad som är viktigt & mindre viktigt i änns liv nu för tiden.
Vissa saker kan kännas jobbiga till en början, men på lång sikt jävligt nödvändigt.
Umgås med dem som får ER att må bra och skit i resten,
en ganska enkel regel kan tyckas...men ack vad svårt o jobbigt det kan vara att få tummen ur...och ibland är det jävligt tufft och inse att det faktiskt är någon i änns närhet som gör än olycklig, speciellt om man verkligen har litat på den personen...

Nu njuter jag iaf med någon som får mej att må jävligt BRA,
Ester Engla Anikki Bark,
vi äter en varsin portion fruktsallad med jordgubbsglass till, det är njutning det...

Ha en bra e.m och kväll kära läsare!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar