måndag 24 januari 2011

~Gosigaste Flikkan~

Engla frågar:


-Mamma, får jag ta en nanan (banan) till kvällsfrukt?    

-Självklart!

-Ska jag ta med en till Dej mamma?

-Nej tack, det behövs inte, men tack ändå.

-Men Du, jag tar med en ifall du ångrar Dej!




Så himla gosig och omtänksam...
För tillfället myser hon i sin fåtölj med kvällsfrukten och alldeles alldeles strax är det dags för Natti saga & John Blund.
Undrar om mamman också ska ta en tidig kväll, TV hade iaf inget att bjuda på såg jag.
Imorgon efter dagislämningen är det dags för ett besök hos Frizzan Frida...äntligen ska tuggummi färgen bort...
Men jag är ju som jag är, så småningom är jag väl KRITVIT i huvve igen...Haha!

Tänkte på en sak häromdagen när jag stod och borstade håret, det är ta me tusan INTE bara min mage som växt i rasande faaaaart,
håret är både längre och tjockare...
Minns att det var lika när jag väntade Engla, hår & naglar växer som ogräs av att vara gravid.
Hoppas bara att jag slipper ammnings håravfall även denna gång.
Hade den turen sist i alla fall.
Jag hoppas att det mesta är som förra gången, egentligen ;)



MYYYS

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar