måndag 6 december 2010

OJ vad det vräker ner snö här i Hammarn,
tråkigt att det är så himla mörkt ute bara...men temperaturen är iaf behagligare nu än förra veckan.
Jag har precis varit en sväng till Hfs och hämtat ett väldigt efterlängtat barn på dagis.
Idag har jag haft en riktig "längta" efter Engla dag.

Passade även på att handla lite till kvällens middag, Tacopaj & en god sallad.
Ska bli underbart gott.




Igår när vi gått och lagt oss låg jag & funderade massor på allt o ingenting,
då ploppade det upp ett sånt där moment som jag läst om i C.S`s blogg förut,
ett sån där tanke,
detta ska jag göra ett blogginlägg om.
Men idag är jag klarare i huvudet och känner verkligen inte för att dela med mej av just den tanken,
men borde absolut skriva ner det i min skrivbok.
Så ikväll tänker jag göra just det, skriva ner det!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar