måndag 6 december 2010

~Julfin?~

Det är verkligen inge kul att köpa kläder när man är gravid...

Men klickade väl hem lite i alla fall så man har något fint att ta på sig på Julafton



En kofta som jag även kan använda efter Räkans ankomst

Klänningen "kanske" jag också kan använda fler gånger eftersom det inte är en Mamma klänning!

Stövlarna kommer jag använda, det vet jag...Har tittat på dem förut och
slog till nu när de var PRISSÄNKTA!!!
Dessutom SKITKUL med stövlar i annan färg än SVARTA!


Helt okej utstyrsel för under 500:-, det gillas skarpt!
Då gör det ju inget om något skulle bli hängande i garderoben som dammsamlare.
Nu återstår bara att se om de håller leverans datumet...v.50...
och framförallt att kläderna passar, trots denna kanonkula som så fint pryder min framsida.



1 kommentar:

  1. Nice! den koftan tänkte jag beställa när jag shoppade förra veckan men det blev inte så. :)

    SvaraRadera