onsdag 24 november 2010

~Trodde inte det var omöjligt~

...att magen kunde bli hårdare än vad den redan är...men shit vilka sammandragningar jag har titt som tätt...
magen blir ju fullkomligt S T E N H Å R D ! ! !
Helt sjuk känsla ju, håller t.o.m andan vid vissa sammandragningar...

Jag börjar faktiskt längta lite smått efter denna lilla (läs STORA) Räka...eller jag är iaf grymt nyfiken på vem DU är som gömmer dig där inne.
Är iaf övertygad om att DU kommer väga minst 4kg vid ankomst och så tror jag nog att du har en snippa.
Det tror både jag & din pappa...
Men det återstår att se någon gång där i slutet på Februari, säger iaf UL:et, men jag säger typ runt den 7-11 Mars någongång...Då är våran väntan & längtan över!

Fram till dess ska jag verkligen njuta av min kanonkula till mage och känslan av att VI verkligen blivit välsignade med ytterligare ett barn.
För jag vet till 100% att jag kommer sakna denna mage och känslan av att någon växer & gror där inne.


Nu ska jag ta en kopp te och lägga mig i sängen med en bok!
Invänta TORSDAG och Patriks hemkomst...imorgon kväll får jag äntligen sussa på hans arm igen <3





Älsklingar...

Amor Vincit Omnia
2008-07-12

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar