torsdag 25 november 2010

~Idag börjar våran Helg~

Ikväll kommer Patrik hem igen och det är ju såklart underbart. 
För Englis är det dags för kvällsgympa idag igen...Idag e hon iaf ledig från dagis.

Hon leker med sina dockor för tillfället,
de är sjuka och ska till Farbror Doktorn och få medicin... =)
Helt otroligt vad duktig hon är på att ta hand om dem, precis som om de vore riktiga Bebisar.
De tvättas, matas, nattas ja allt som hör till är man tar hand om små bebisar helt enkelt.
Hon kommer bli en toppen Stora Syster...och hjälpreda! =)

Skulle behöva få tag på FSK idag också,
borde få min sjukllön imorgon, men står inget om det på min sida =/ inge bra.
Brukar ju få runt den 26 varje månad så något måste ha blivit knas.
Sjukintyg har de fått in, det står som senaste händelse...och det är ju typ det enda jag behöver göra, alltså skicka in nya intyg.
Sikken tur man har...Nu ringde min handläggare...inget var knas, pengar kommer finnas på kontot i morgon, precis som vanligt =) PUST!


Nu ska jag ta och hänga lite tvätt...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar