onsdag 10 november 2010

~Tänder & Tandkött~

Jag har blivit beroende av tandpetare (de där i plast m. grön taggig spets) och plackers.
Fick tips om dem från min kära tandläkare & ingifta faster som hon är.
Känns så sjukt fräscht i munnen efteråt...Morgon & Kväll kör jag med dem.
Och detta beroende kommer förhoppningsvis att få min tandläkare & tandhygenist överlyckliga.
Eller inte...blir ju mindre pengar till Folktandvården om jag har bra tänder & tandkött.


Egentligen ska man inte klaga, men det är precis vad jag kommer att göra nu.
Fy fan i helvetes jävla SKIIIIT vad ont jag har idag,
i både rygg & bäcken,
men mest i bäckenet eller FITTAN känns det mer som faktiskt.
Har t.o.m haft problem att resa mig upp från soffan...och gå har varit en ren jävla pina.
Toalettbesöken har varit riktigt ÅNGEST laddade p.g.a smärtan...Bara att ta sig dit (ca 4m)
har gjort mej grinfärdig...
Till slut åkte jag ner till VC och pratade med sjukgymnasterna...(med hjälp av Nilla)
De beställde en TENS apparat åt mej och tipsade om graviditets bälte modell bredare.
Så vi får hoppas att dessa saker hjälper,
annars blir detta jävligt tufft.

Nu ska jag pilla mellan tänderna & borsta dem, sen får det bli PH på tv6 play och lite korsord.

T A C K Nilla för att du hjälper mig!!!
Vet inte hur det här skulle gå om du inte fanns här o kunde avlasta mej med diverse saker.



NATTI NATTI

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar