torsdag 4 november 2010

~Goda Gärningar~

eller stavas det så???

Jaja, antar att ni vet vad jag menar ändå.
Kvällen har varit toppen myyysig, och som vanligt hittades det på projekt att sätta tänderna i.
Nillas vardags rum stod på tur...
Jag kläckte ur mej lite förslag under förmiddagen idag innan Alex åkte till jobbet,
men fick ingen direkt respons, mer än kanske en rynkning på näsan av Mr Persson ;)
Men dagen gick...
Och på e.m frågade Nilla om vi skulle se till försöka fixa möbleringen innan Alex skulle komma
hem från jobbet?
Absolut sa jag ju såklart!!!
Slit & Släp hit & dit,
men vem fan behöver en karl???
Just till detta syfte i alla fall...(till andra saker vet jag mycket väl vad man har dem till)
Det blev så jäkla bra att t.o.m Alex erkände att det vart kalas...;)
Så lite småfix & detaljer så är det verkligen top of the Line ;)
Eller hur Nilla?

Sen efter nattning av kidz njöt vi av tacos och Robinson,
köpte t.o.m smågodis kvällen till ära,
men vad fan, U S C H, efter typ 5-6 stycken höll jag på att kräkas...

Nu ska jag snart krypa till kojs och läsa lite innan dejten med John Blund tar vid.

NATTI NATTI!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar