fredag 5 november 2010

~5 november 2010~

Här är morgon bestyren i full gång,
i ett lugnt och harmoniskt tempo...det passar mej o min Prinsessa.
Alldeles strax är det dags för dagislämning sen tänkte jag åka hem
dra ett litet tvätt race innan Sweetie kommer hem.

Just ja, måste komma ihåg och skicka tillbaka skalet jag fick till telefonen.
Får se till och göra det när jag lämnat Skrutti Bang.
Men sen bums hemåt!

Åhh, fick ett sånt hääärligt sms av min Älskling imorse,
ett sånt där sms som gjorde att tårarna började rulla nerför mina kinder.
(lyckotårar såklart)
Orden träffade mitt hjärta som pilarna när man träffar Bulls Eye i dart!
Patrik förgyllde verkligen min dag med detta sms + att han kommer hem idag.


Nej...nu ska jag få Prinsessan att fixa iordning sig och strax brumma iväg.



Ha en trevlig Fredag/Helg allesammans!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar