måndag 8 november 2010

~Gääääsp~

Hade värsta inlägget på gång,
men NEJ!
Jag orkar inte änns ge er det inlägget.
Är helt off vad det gäller diskussioner hit & dit.

Och JA, jag gjorde bloggen anonym IGEN, fan, blev helt paranoid ju!
Varför ska människor som egentligen skiter i  mej o mitt läsa o skaffa egna versioner av det som skrivs?
Och ibland när jag skriver så har jag inte ALLTID vett att tänka mej för,
orden liksom rinner ur mej...
och så kan jag komma på efteråt att fasen,
hur genomtänkt var det där egentligen?


Dagen för övrigt:

Örebro tripp m. Nilla
Möblering i Kröken
Lärt mej äta Rotmos & Köttkorv (helt OK)

NU: BORDE slå igen locket på datorn...


Antar att det dröjjer liiite liiite till, vill INTE tillbaka till drömmarna från igår natt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar