tisdag 23 november 2010

Åh, vad jag ÄLSKAR "I form med Anna Anka", tur att jag inte anlitat henne för hon skulle få
tuppjuck om hon såg vad jag äter för tillfället =/
Nudlar & knäckemacka...
Och pannkaka till middag, HUA, sånt här högt intag av kolhydrater har jag nog aldrig haft iaf inte
under samma dygn!
Jaja, det tar vi 2011 ;)

Imorgon är det iaf dags för lite piff,
tar med mej Maria & Lilla Mollie till nagelfixet, skönt och slippa åka ensam.

Alltså seriöst, stoppar folk i sig sån där skit, på riktigt?  (tittade till på TV:n)
Fan jag spyr...
Munkar, korv, bakelser, godis m.m UEÄCK!
Jo jag tycker det e gott med godis, I B L A N D ! ! ! Inte 1kg åt gången...Blääää!
Och dessutom INTE varje dag...
Jag lider verkligen med Er där ute som har ett sockerberoende...


Nej, nu ska jag fortsätta inspireras och äcklas för att sedan bli så jävla taggad!

1 kommentar:

  1. Jag har aldrig sett Anna Ankas program men hur utrycker du dig? äcklar du dig av feta personer? eller äcklar du dig i folk som äter mycket, Jag har inga som helst problem att äta 2kg godis på en smäll!
    Vad äter din man? äcklas du av honom också, eller bara då han äter? och jag menar du är ju inte dirket slimmad heller!

    Tolka mig på rätt sätt nu, menar absolut inget illa! Undrar bara hur du resonerar när du säger att du äcklas av vad folk stoppar i sig!

    SvaraRadera