onsdag 20 oktober 2010

~Vackert~

Tänk att jag fortfarande kysser den grodan som blev min Prins...
Den 3:e december 1994 förenades våra öden
dock kom kyssen några veckor senare ;)
Helt klart värd att vänta på!!!

17/10 - 2001 Förlovning (haha, 2:a gången)

28/12 - 2007 Engla kom till oss

12/7 - 2008 Bröllop

27/2 - 2011 Bf för Räkan

Detta är de 4 största milstolparna i vårat gemensamma liv!
Där emellan finns såklart sjukt mycket roligt/viktigt som vi delat
med varandra!!!
Tråkigheter också såklart...men dessa tråkigheter har gjort gott också,
hur sjukt det än låter,
men så är det...
ALLT man går igenom i livet har en  mening, även de tråkiga!
De formar Dej som människa!!!


Denna låt sjöng Patrik för mej en gång för väldigt längesen,
därav blev det Våran bröllops låt...som så vackert sjöngs av Linda S Örtlund!
Culrley Sue har också fått en väldig beydelse för oss...


Det vackraste jag vet,

är att se dig när du sover.

Här råder stilla frid,

och jag glömmer både rum och tid.



Du ligger här bredvid,

och jag känner hur du andas.

Att älskas utav dig,

är det vackraste för mig.



Så sagolikt det är,

att se morgondimman lätta.

När mörkret sakta flyr,

och att se hur dagen åter gryr.



En kylig morgonbris,

sakta sveper genom rummet.

Jag kryper tätt intill,

lycklig för att du finns till.



Stunder av stillhet,

ett ögonblick av ro ibland.

Stunder av lycka,

att bara ha varann.



Det är en rikedom,

att få älska och att älskas.

Vår kärleks varsamhet,

är det vackraste jag vet.



Det vackraste som finns,

är att vara någon nära.

När månen lyser klart,

över skog och mark så underbart.



Du ligger här bredvid,

och jag känner hur du andas.

Att älskas utav dig,

är det vackraste för mig.



Stunder av stillhet,

ett ögonblick av ro ibland.

Stunder av lycka,

att bara ha varann.



Det är en rikedom,

att få älska och att älskas.

Vår kärleks sårbarhet,

är det vackraste jag vet.



Du ligger här bredvid,

och jag känner hur du andas.

Att älskas utav dig,

är det vackraste för mig.





Kärlek

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar