torsdag 21 oktober 2010

~Oftast~

Får jag som jag vill...Faktiskt!
Jag sa ju att hallen skulle vara färdig idag, gjorde jag inte det?
Hihi, det blev jätte fiiiiint,
tänkt pyssla lite med inredning imorgon och så,
men guess what?
T.o.m det är K L A R T ! ! !
Det enda hall göra som ska fixas imorgon är att hänga dit kläderna o skorna.
Men detta effektiva arbets tempo har kostat...
Har så ont att jag knappt kan röra mej, varje steg känns som en utmaning.

Nilla hjälpte mig idag iaf,
vi målade och tapetserade...sen fick jag med mej lillebror till IKEA på e.m,
så jag kunde köpa hatthylla & skoställ.
LillSkrutt fick vara hos Faster och det är vi tacksamma för både hon & jag.

Hur ser hallen ut nu då?
Jo, beiget (nougat) med en tapetvåd (liggande) som bård mitt på väggen,
den är vit med något typ av blommönster...
Låter kanske skumt,
men jävligt snyggt blev det...Jag älskar att exprimentera o göra lite annorlunda grejjer.
Och detta blev verkligen annorlunda ;)
Spännande och se Patriks reaktion imorgon....
Fick ett sånt fint sms igår där det stod:

-Tycker om när du fixar & dolar hemma, blir alltid så fiint!

Inga fel och få uppskattnig för det man gör i hemmet,
även om han emellanåt skäller på mitt tempo...han tycker att jag ska ta det lugnt
och inte köra på i 120km/h...
Men sån är jag,
jag vill att det jag börjar med ska vara klart så snabbt som möjligt...=)

Nehe, sängen o lite bokläsning kanske!!!?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar