måndag 4 oktober 2010

~Helt Otroligt~

Halvligger här i soffan och funderar på när man ska förstå att det
växer en liten Bebis i min mage...?
Fastän jag gått igenom detta en gång tidigare så går det INTE att greppa.

Jag känner dina rörelser där inne,
Jag har sett dej vid 2 tillfällen,
Jag ser att min mage expanderar,
Min kropp talar om för mej att DU finns där...

Men ändå kan jag inte förstå att det är en bebis som växer där inne,
en varelse som börjat sitt liv, växer & gror där inne.
Vi är så otroligt nyfikna på Dej...
Enligt UL bilden från i fredags är du inte riktigt lika lik din syster som
du var på den första bilden...

Detta är så fantastiskt,
och jag har snart gått halva tiden...Shit pommes...


Idag har jag inhandlat färg till bebis rummet eller vad man ska kalla det,
blir ju inte ett typiskt bebis rum direkt,
men det är i stort behov av rust i alla fall...
Jag är ju som bekant ingen såndär som gillar typiska bebis tapeter och tjaffs.
Så det fick bli nougat färg och så kritvita lister,
och så självklart ska alla möbler och inredning gå i vitt.
Sen när vi vet vem varelsen är där inne kan jag tänka mej att ändra lite inrednings-
detaljer till mer köns relaterat OM det skulle finnas något som passar,
annars får det vara helt enkelt =)

Om allt går problemfritt så ska nog rummet vara färdig målat imorgon,
och sen behöver det bara in möbler och sånt...
Men det är det ju ingen panik med det så det får vänta till typ Januari, kanske?!
Huvudsaken är att färgen sitter där den ska...
Egentligen lite trist denna gång,
har liksom inget som behöver inhandlas...
Byrå finns, säng finns, spjälskydd + påslakan set finns m.m
Det enda som jag känner att jag v erkligen ska inhandla är en VIT orkidée.

Haha, skönt ändå faktiskt...


Ha en bra kväll mina kära läsare...




Mammas fis har blivit såå stor! <3
Och kommer bli VÄRLDENS bästa Syster

SÖTNOSEN

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar