tisdag 5 oktober 2010

~DICIPLIN JESSICA~

Vad är det???
Jag kan fan inte änns stava till ordet...
Nu sitter jag här igen som ett jävla ufo fastän ögonen nästan blöder av trötthet.
V A R F Ö R ? ? ?
Och framförallt till vilken nytta...INGEN!!!
Egentligen ingen idé att bli tjurig för det,
det kommer ändå vara samma visa imorgon kväll/natt...
Men Men...

Jag saknar MIN MAN också...Suck...
Vore jag inte gravid skulle jag tippa på att Tant Lingon väntade runt hörnet.
Fan, det är gött och slippa Tant Lingon =)
Hoppas hon håller sig borta lika länge som förra gången...
(Engla hann bli 6 månader innan hon dök upp igen)
Så antar att hon dyker upp när ammningen trappas ner.


Nej ni...nu måste det fasen bli sängen...upp lite tidigare imorgon så Englis o Jag
hinner duscha och fixa till henne inför dagis fotograferingen...
Tur kläderna är framplockade =)

Natti Natti...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar