fredag 23 februari 2018

Hej Hopp!

Igår startade mitt "sportlov" med kidsen. Vid lunchtid stämplade jag ut från jobbet och på agendan stod det överraskningsbio med barnen, Pelle Kanin.
Behöver kanske inte säga att barnen uppskattade överraskningen ❤ medan vi väntade på att bion skulle börja åkte vi ner till Anton.
Fortfarande lika ofattbart att du inte längre finns med oss.
Tiden går galet fort och det känns som det var igår allt skit hände.
Jag och barnen väljer tron på att du har det bra där du är och att vi en vacker dag ses igen...barnen pratar mycket om dig Anton ❤ de frågar mycket och jag svarar på frågorna i den mån jag kan.
Vi saknar Dej!

Bion var verkligen superrolig, barnen & jag skrattade gott.

Avslutade gårdagen med en underbar & kylig kvällspromenad.
Perfekt temp...älskar kylan mot kinderna.

Idag har vi firat våran Älskade Emil som fyllt hela 7 år.
Egentligen fyller han om 6 min men han sussar gott efter en dag full med aktiviteter.
Barnen bestämmer helt hur dagsschemat ska se ut när de fyller år.
Han fick börja dagen med frukost och paketöppning. Ugnsmackor var önskemålet.
Efter lunch var det dags för den stora överraskningen, ner till Mickes där han fick välja fritt vilken cykel han ville ha. En limegrön Cresent föll honom bäst i smaken. Så nu ska det fixas med lyse, lås, skärmar, flaskhållare & tillhörande flaska innan vi kan hämta den.
Efter detta hade han bestämt bad i Filipstad.
Där passade jag på att få dagens träning avklarad. Simning var perfekt då jag har träningsvärk from Hell i ryggen 🙈 det är verkligen såååå skönt att simma. Önskar att jag hade tiden att göra det oftare.

När vi badat färdigt var det dags för nästa aktivitet.
Ishockey.
Vi styrde bilen till Kungsör där HIK skulle göra upp om en plats i kvalserien och det lyckades de ju galant med. 2-6...samma resultat som de vann med hemma. Fantastiskt!!!!

När vi frågade Emil vad han tyckte om dagen...ja, ni kan ju gissa?! ❤

Nu har Patrik & Jag landat i soffan och ska gosa lite innan det är dags att nanna kudde.
Imorgon bitti väntar hockeyträning för Emil & Elvin och efter det är det min tur att få ett pass på gymmet avklarat.

Hoppas ni har en fin helg ❤




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar