tisdag 9 januari 2018

Så typiskt mig...

Igår när jag skulle med Nilla till gymmet kunde jag inte hitta min gymbag.
Letade på alla möjliga tänkbara ställen samt ringde till pappa så han fick kolla i sin bil.

När jag irrat runt en stund slog det mig att väskan antagligen ligger kvar på hotellrummet i Stockholm eller någonstans på Centralstationen, kan även ligga kvar på tåget 🙈

Vad göra...inte mycket mer än att ringa hotellet där de inte fått in någon.
Hepp. Då är den någonstans på Centralstationen eller på tåget.
Skickade in en anmälan om kvarglömt gods.

Inga större förhoppningar på att den ska dyka upp den närmsta tiden.

Men idag när jag skulle packa ihop en ny bag inför dagens pass ringde de från hotellet och visst hade de hittat en gymbag som tillhör mig.
Wiiii! LYCKA!
Så nu kommer bagen hem till dörren.

Jepp typiskt mig! Haha...😂

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar