fredag 5 januari 2018

El Stockholmo ❤

Idag slutade jag jobbet redan vid 10-tiden.
Då styrde vi bilen mot Karlskoga för att hämta mina & Patriks nya glasögon.
Är så jäkla glad att jag köpte solglasögon med min styrka...vilken relief att inte alltid behöva ha linser när man vill ha solisar.
Älskar även mina nya glasögon.

När vi kirrat glajjorna åkte vi vidare mot Örebro där tåget mot Stockholm väntade.

Vi har ätit lunch på en sjukt mysig restaurang, jag har testat hotellets gym, vi har myst i hotellbaren och avslutade kvällen på O'Learys där vi tittade på Leksand vs Almtuna...ytterligare 3 poäng till Leksand.

Nu ligger vi nerbäddade i underbara hotellsängar.

Imorgon vankas det HOTELLFRUKOST! Sen börjar vi dagen på Historiska muséet. Vad det blir efter det återstår att se.

Engla är i alla fall hittills väldigt nöjd med sin 10-års present.
Egentid med mamma & pappa en heeeel helg ❤ svårslaget!

Natti Natti

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar