söndag 11 juni 2017

Bye Bye Helg

För min del är det ju mer el mindre helg hela tiden känns det som vilket absolut inte är angenämt längre.
Hua...6 veckor är lååååång tid!!!

Denna helg har vi inte gjort nå jätte utsvävningar.
Skönt!!!
Jag tycker det är ganska skönt att ladda batterierna på hemmaplan UTAN några som helst planer.

I fredags kom lillebror, Sara & Lilla Nicole på besök.
Det var dags att frisera lillebror...och att jag fick gosa med lillsnörpa var ju en galet bra bonus.
Så rackarns go den där ungen 💞

På kvällen åkte vi upp till Örling för lite bastu.
Jag passade på att springa från Silvergruvan upp dit för att få in ett löppass.
Hua vad tungt det gick...men det gick.
Efter bastun åkte jag, Sara, Sami & Nicole till Grythyttan för att hämta Engla hos en kompis och sen äta middag på Cornelis. Grymt gott som vanligt 👌
Lade sig som bomull i magen.
Vid 22 tiden hämtade vi Emil & Elvin i Örling och for hem.
Film & soffmys för mig och Patrik, natti natti för barnen.

Strax efter lunch på lördagen styrde jag, Engla & Patrik bilen mot Örebro för shopping.
Englas tur att bli bortskämd en stund.
Massa kläder följde med hem och lite småprylar till grabbarna.
Hon älskar att shoppa kläder den där flickan...iofs gillar hon att shoppa ALLT!

När vi ändå var i stora staden passade vi på att besöka IKEA för uppdatering av täcken, kuddar och sängkläder till husvagnen. Sen är det ju som så att man ALLTID har med sig massa annat också när man går ut därifrån.
I ❤ IKEA

Idag har vi försökt förbereda så mycket som möjligt inför helgens campingtur. Patrik ska jobba borta nu i veckan så det kändes skönt att fixa det viktigaste idag så det bara är att koppla på och åka på torsdag när han kommer hem.

Vi har införskaffat oss en gasol/el kamin som vi ska ha i förtältet, den ser jag fram emot att testköra.
Vi är ju inte bortskämda med varma kvällar här i Sverige direkt så då kan det ju vara skönt med lite extra värme så man kan sitta ute i förtältet om kvällarna utan att frysa ihjäl.

Natti natti gott folk ❤

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar