onsdag 5 april 2017

Terapi arbete

Igår gick jag lös i badrummet...tog flera timmar men fint blev det.
Rensade och sorterade lådor, skurade alla skrymslen (tom där det krävdes tandborste för att komma åt), kastade skit som man samlat på sig och till sist knåpade jag ihop en smyckestavla. Perfekt för att få mer överblick och ordning på sina smycken...

Sen spenderade vi kvällen/natten på barnakuten i Örebro...uschabuscha, men snart får vi kanske svar ❤

Idag sussade vi gott, vi kom hem runt 3 inatt och döm av min förvåning när jag kollade klockan imorse (trodde jag) men klockan var för bövelen 11.30 🙈 my gad! Engla & Emil sov en liten stund till.
När jag fixat brunch åt kidsen for jag till Hällefors och hämtade ut Emils penicillin.

Nu ska jag fortsätta med mer terapiarbete i form av kläd/garderobsrens.
Imorgon kommer det nya förvaringsmöbler och då ska alla kläder som ligger och tar plats vara veck...tjihoo!

Ha en fin dag...❤

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar