måndag 10 april 2017

#love

Självklart har det inte undgått någon, det hemska som hände i Stockholm men som berör en hel värld...
Det finns inga ord i världen som beskriva detta...

Men mitt allt kaos, sorg & rädsla hjälps människor åt,
Sätter sig själv i andra hand!

Jag vet inte hur många nyheter jag läst, lyssnat på och idag tittade jag även på kärleksmanifestationen från Sergels Torg...det berör så starkt.
Jag var inte där
Ingen jag känner var där
Alla de mina var på trygga platser
Men mina tårar har rullat ändå, för alla de andra som fanns där, de skadade, omkomna och deras nära.
En flicka på väg hem från skolan
En kvinna på tillfälligt besök
En man från England men bosatt i Sverige
En person till samt
en hund ❤
Plus alla andra som fortfarande ligger på sjukhus och kämpar för sina liv.
Mitt hjärta värker...
Alla känner en enorm sorg men på olika sätt, det är jag helt övertygad om.
Detta pga en vettvilling till person.

De sa något så fint på manifestationen idag,
de pratade om vikten att bekämpa detta hat tillsammans.
Alla eniga om att terrorismen inte får segra...❤
Även under denna ceremoni grät jag.
Så stort och mäktigt mitt i allt elände!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar