fredag 24 februari 2017

Underbara dagar...

...trots magsjukebaciller.
Igår när magarna på Emil & Elvin kändes någorlunda stabila tog vi oss ut i den underbara solen.

Blev en liten skogsutflykt med matsäck i form av nutella pannkakor.
Fantastiskt.

Vi stannade även ute en stund när vi kom hem igen.
Solen gör ju verkligen underverk för kropp och själ.

Härom kvällen var jag i galet behov av en power walk så efter nattningen gav jag mig ut.
I Hammarn är vi inte bortskämda med gatlysen så man får gå lite fram och tillbaka. Använda fantasin helt enkelt. Det slutade iaf med att promenaden övergick till en löprunda.
Så jäkla skönt, gick så lätt och endorfinerna pumpade. Lite sådär som Ronjas vårskrik ni vet.
Jag ville aldrig springa hem...haha!
6 km betade jag av i mörkret...och mina nya skor fungerade fab.
Grymt bra fäste, riktigt sköna & stabila på foten.
Dessa kommer jag trivas i.

Även idag skiner solen & det är FREDAG!
Hoppas innerligt att det här med magsjukan är passé nu.
Iofs tog det ju några dagar för Elvin från diarré tills han kräktes så än ropar jag inte Hej, men hoppas kan man ju alltid göra.

Hoppas ni får en fin helg...❤

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar