onsdag 4 januari 2017

Onsdag

Pjuh, idag får jag bekänna färg.
Jag vaknade av att två killar hade full hockeymatch kl: 06:37 imorse.
Ingen av mina barn brukar vara vakna vid den tidpunkten om inte jag väckt dem 😂
Hualigen...
Jag personligen slumrade en stund till och när jag sen kom upp hade Emil redan fixat frukost åt sig och sin lillebror.
Fina unge ❤ så omtänksam.

Igår hade vi en väldigt effektiv dag. Pysslade med lite allt möjligt här hemma. Barnen ville ha mat från vägkrogen då de serverade fläsk.
Engla åkte iväg på sin elscooter och hämtade lådor och grabbarna ville också ha någon uppgift. Emil gick flera vändor med pulkan och hämtade ved medan Elvin tog tag i dammsugningen. Underbara ungar ❤

På em åkte jag och Nilla till gymmet.
Bröst & Axlar fick sig en rejäl omgång.  Träningen flyter fortfarande på bra. Känner mig i fas även om det finns mycket annat som är åt helvette. Var sak har sin tid.
2017 har jag lovat mig själv att enbart lita på mig själv och mina egna ögon samt mitt eget tycke.
Finns så galet mycket åsikter, idéer, tankar och visioner där ute vilket inte gynnar mig.
Jag gör på mitt sätt, varken mer eller mindre.
Det är en risk också, att bara förlita sig på sig själv eftersom man har en tendens att bli självblind men den smällen tar jag.
Finns ingen mer än mig själv som jag litar på gällande detta.

Ha en fin dag!

Nu ska jag stoppa i mig lite frukost tillsammans med min dotter ❤

2 kommentarer:

  1. Inget vi inte redan visste men låter som du lyckats väldigt bra med dom där ungera 😂❤

    Vad gäller de andra så måste man våga lita på sig själv emellanåt för hur det än är så är du den som är dig själv närmast. Love you 💕

    SvaraRadera
    Svar
    1. Haha ibland så 😂

      Ja jo jag är mig närmast vilket även gör mig aningen skraj ang. detta. Jag vet att min hjärna inte alltid samarbetar 🙈 men det ska nog gå bra ändå. Love You to ❤

      Radera