måndag 17 oktober 2016

Málaga dag 5

17 oktober 2016

Året då jag fyller 34 höstar och jag kunde knappast fira det på ett bättre sätt.
Självklart hade jag önskat att barnen var här och firade men det får vi ta hemma.

Vi började morgonen med en tur till Lidl för frukostshopping.
Frukosten tog vi med oss till stranden och där har vi spenderat ett gäng timmar.
På vägen hem bestämde vi oss för att åka till Puerto Banus.
Den omtalade hamnen där jet-set livet står i blom.
Fina exklusiva båtar & bilar slåss om uppmärksamheten och detsamma gäller väl allt där egentligen.
Dolce & Gabbana, Michael Kors, Louis Vuitton m.fl. är butiker som finns nere vid hamnen och det säger det mesta.

Vårt besök varade inte länge vill jag lova. Nu har vi sett det och det räcker.
Jag får lite ont i magen faktiskt men det låter jag bli att orda mer om.

Nu är vi hemma & ska svida om, ikväll blir det middag och stros i Marbella.

Ha en fin måndag allesammans och tack för alla fina grattis hälsningar ❤ det värmer i mitt hjärta!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar