onsdag 13 april 2016

Godkväll på Er!

Vad har hänt sen sist? Mina dagar består som bekant mest av jobb och jag älskar't. Det känns lyxigt och ha ett jobb som man verkligen trivs med. Dagarna bara swishar förbi och hjärkontoret tankas ständigt med ny kunskap. 

Idag gjorde jag ett gästspel i Filipstad igen. Denna dag hade jag lovat att hjälpa till för längesen och det var inga problem med jobbet. Sen fick jag ju äran att jobba med Terese och det är alltid lika roligt. Dagen hann knappt börja förrän den var slut kändes det som. 

Efter jobbet åkte jag & Terese till Vital Gym. Älskar ju det gymmet så det var ju perfekt och passa på när vi ändå var i stan. Axlar & biceps...jahopp...kommer antagligen inte kunna röra armarna de närmsta dagarna. Men det går över...
Nästa vecka tänkte jag & Nilla dra igång med löpträningen. Kanske är lika bra om vi ska ta oss runt tjejmilen i höst! Det ska bli skönt faktiskt. Löpning är ju något som man oftast lyckas klämma in. Så det passar ypperligt just nu. Allt som kräver tidspassning är uteslutet. Det skapar bara  stress & ångest om man inte kan komma iväg och det är big no no för balansen. Så nu får det bli löpning/promenader varvat med gymmet. Känns skönt att ha Nilla med på tåget. Man liksom drar iväg varandra de dagar som motivationen tryter. Sen är ju träning oftast roligast när man har sällskap, faktiskt! 

Har ju glömt lägga in bilder från i lördags btw, äntligen fick jag och min fina Carina till en dejt. God mat på Corren och dans på Christinas...alldeles helt i vår smak. 







Love you til the moon and Back ❤️ 



Nu kallar sängen hörrni...Natti Natti!!! 







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar