tisdag 16 februari 2016

                    Idag kom de! 


Åååå jag är förälskad ❤️ så rackarns sköna och ursnygga dessutom!!! Haha! 

Idag har jag som sagt varit och jobbat i Filipstad och vad jag tycker om det, det vet ni redan och att sen få glada besked gör ju inte saken sämre. 3 veckors jobb väntar!!! Wiiiii vad glad jag är!!! 
Och snart är det sommar vilket innebär minst 8 veckors jobb där. 

Imorgon ska jag jobba på ett annat favvoställe, Grythyttan. 
Det ska bli superkul och få jobba där igen. 

Ja just ja, testade att göra äggvitepannkaka ikväll. (När man går på kostschema är det ju begränsat med ingredienser men det gick allt att få ihop något smarrigt ändå
Äggvita, casein & kanel! Smakade mumma!!! 


Ser kanske inte så "gött" ut men det var det och sen när jag får lägga till fler ingredienser blir det kvarg & bär till. Mums! 





1 kommentar:

  1. Dom där snyggingarna vill jag se på träningen ikväll 😘

    SvaraRadera