måndag 29 februari 2016


Godkväll!!!  
Ujujuj, jag är så trött och utmattad mentalt för tillfället men ändå kan jag inte förpassa mig till sängen. 
Allt känns uppochner men på ett bra och pirrigt sätt. 
Rädsla är en bra känsla, ibland, det driver mig liksom framåt vilket gör att jag växer. Jag fullkomligt älskar utmaningar, det visste ni inte va? Haha! 
Och alla utmaningar syftar inte till träning. 
Precis som bilden ovan säger (min tolkning) så tänker jag surfa på denna våg och jag tänker banne mig le hela vägen in i det nya, även om det skrämmer mig. Kommer bli grymt!!! Även om vissa punkter känns vemodiga & tråkiga. 

Året 2016 har börjat på ett ypperligt sätt och jag hoppas det fortsätter så. Jag har mycket roligt och spännande att se fram emot detta år. En del saker är mer spännande än andra. 

Nu ska jag försöka sussa så jag orkar upp imorgon ❤️ 

Natti Natti 





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar