torsdag 11 februari 2016


Aha moment :-) när man inser varför man kämpar och sliter!!! 

Min dag startade kl: 05.45 då jag snörade på mig skorna och begav mig ut i mörkret på en pwr walk. 60 min hann jag knåpa ihop innan jobbet.
 
Idag har jag äntligen varit och jobbat i Filipstad igen. Som jag längtat. Har även en dag nästa vecka och därefter en hel vecka istället för Solveig. Underbart! Hade även ett långt samtal med chefen om framtiden osv. Alltså, hon är en fantastisk chef. Aldrig några krusiduller, raka puckar och alltid en bra dialog. Jag känner mig verkligen uppskattad i Filipstad, av både chefen & kollegorna. Sånt växer man av.
Hon ville även ha en kopia på mina betyg (för pappersexercisens skull) från utbildningen och de lämnade jag gladeligen ifrån mig. Jag är stolt över dem...minst sagt!!! 

Efter jobbet plockade Nilla upp mig och vi for till gymmet för ett pass baksida. Grymt gött! Känns skönt att motivationen skjuter i höjden och att träningsglädjen sitter där den ska. Imorgon ska vi ta en pwr walk Hammarn runt för och mjuka upp kroppen från all träningsvärk. Haha, känns som jag har konstant träningsvärk. Ska fortsätta jakten på nya löparskor också. Passade på att springa på ett löpband i Örebro häromdagen för att få hjälp med att kolla mitt löpsteg. Så nu vet jag vilka skor som är bra för just mig. Värdefull hjälp, minst sagt! Detta är något jag tycker att alla ska göra innan man köper löparskor. Vem vill förstöra fötterna/lederna liksom?!?! Inte jag i alla fall. Lutar åt ett par Asics igen...har varit sååå nöjd med dem. 


Lite materiell kärlek också ❤️ tack Patrik! 
Har suktat efter ett par grå läääänge. Nu finns det 1 ev 2 färger till jag vill ha av wr.up men de får vänta. Kan ändå inte använda alla samtidigt!!! Får räcka med de jag har...
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar