lördag 9 januari 2016

Hej & Hå gott folk! 

Idag var det dagen D, vilket innebar sista dagen på FNVC för den här gången, men I'll be back! ❤️ Om inte förr så i alla fall till sommaren. Lite ledsamt i hjärtat kändes det allt. Har så fina arbetskamrater där. Det har jag i Hfs/Grythyttan också men vissa på VC har jag kommit lite närmre. 

Imorgon ska jag jobba på Kyllergruppen, det ska bli kul och träffa alla söta gamlingar igen. Ska även jobba ett skift på måndag. 

På tisdag skriver jag mitt sista prov. Wii! Underbart!!! 
Woop Woop snart färdig undersköterska! Så jäkla stolt över allt slit. Har verkligen uppnått mina mål med utbildningen och det ni, det känns woderful! 

Nu till något helt annat, den 1/1-2016 började jag med en utmaning på FB, 100 dagar utan socker heter den men jag kör 100 dagar utan socker och vetemjöl. Jag äter inget socker, varken vitt, fruktos el liknande. Sötningsmedel tillåter jag men överdriver inte den konsumtionen heller. Jag är på dag 9 och det känns så bra. Inget sug what so ever. Vet inte om mitt nya kostschema bidrar till att det går så bra men det är nog möjligt. I Thailand kommer jag dock tillåta frukt, annars går jag bananas. Måste få äta färsk frukt på stranden och dricka färska juicer. Men i lagom mängd såklart. Kostschemat får modifieras lite också inför resan då jag inte kommer kunna äta enligt det där nere. 
När skolan är klar är det även dags för att lägga i högväxeln gällande träningen. Just nu finns det varken lust, tid el ork. Har tillräckligt ändå. Promenader får räcka sålänge. 

Nu är ögonlocken tunga så här säger jag natti natti ❤️




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar