tisdag 24 november 2015

Ibland är allt bara ett enda stort virr varr av ångestladdade prioriteringar. Det är precis så man kommer i obalans och jag som hatar obalans. 
För det mesta är jag bra på att strukturera, välja o.s.v men det är omöjligt när de negativa tankarna inte ger vika, spelar ingen roll hur mycket jag än buttar på dem. 
Ständigt försöker jag fokusera på det positiva, för det finns alltid positiva saker och  tankar med mig MEN ibland har jag svårt att få fram dem. Jag upprepar mitt inre mantra om och om igen men just nu vinner den där jävla känslan i magen och jag hatar den...where is my inner peace? Var snäll och kom tillbaka...

Näe, sömn är positivt har jag hört! Kanske skulle testa det...imorgon vankas en f.m med plugg och en e.m med jobb. Kanske hinns det med en promenad någonstans där mellan varven?! 







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar