tisdag 11 augusti 2015

Ja, idag sprang jag alltså mitt första lopp! 

Det var absolut inte sista gången. Vilken stämning, så jäkla bra ordnat allting. Ett lopp som verkligen passar ALLA!!! 

Jag var galet nervös innan men helt i onödan...haha...det gick ju som en dans och Nilla klippte till med PB på 5km. Bara en sån sak...tillsammans kan man klara vad som helst. Teamwork!!! 

Nilla sa att jag kunde springa före om jag ville men aldrig i livet...vi skulle springa loppet tillsammans, och det med basta. Det här loppet var helt och hållet just for fun, inget annat. Jag är superstolt över både mig och Nilla, vi gjorde något som vi aldrig trodde vi skulle göra. Delta i ett lopp. Jag trodde inte ens jag skulle klara av att springa 5 km för inte så längesen. Jag har betat av mål efter mål det senaste 3 månaderna, t.o.m sprungit milen. 

Att klara mål är bland det bästa som finns speciellt när det handlar om saker där man är "svagare". Löpning är inte min grej, jag är explosiv så intervaller är mer min sak men min favvo sysselsättning är styrketräning. Så när jag klarar mina mål i just löpning blir jag så jäkla stolt!!! Jag tar mig igenom saker som jag bestämt mig för även om det inte är min "favvo" grej. Tror det kallas finsk sisu eller kort och gott pannben!!! 

Terese & Rasmus var också med och sprang. Ralle killen tog sig runt trots feber. Grymt jobbat!!! ❤️ Tack för en super trevlig och grym e.m. Och tack Christina som höll Engla sällskap! 




Min egna lilla supporter ❤️





Supertrion ❤️















Inga kommentarer:

Skicka en kommentar