fredag 28 augusti 2015

24 år

Idag skulle du ha fyllt 24 år.
Att dö när man är endast 23 år gammal känns inte realistiskt någonstans.
Jag brukar säga att mitt liv började efter 25.
Du kommer aldrig fylla 25.
Så enligt mitt sätt att se på livet så hann ditt liv aldrig börja, på riktigt.

Däremot hade ditt 23 år långa liv ett innehåll som inte kan mätas med mitt liv.
Du har t.ex. sett platser på vår jord som jag bara kan drömma om att få se.
Du levde fullt ut. Det gjorde du. Både på gott och ont.

Jag minns att jag messade dig på din 23-års dag. Du blev glad.
Du tyckte det var kul att bli ihågkommen och uppmärksammad.
Även idag, ett år senare är du uppmärksammad och ihågkommen men jag blir utan gensvaret på gratulationen.


STORT GRATTIS på din dag Anton...jag saknar dej!!!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar